Zaznacz stronę

Współpraca

O czym jest ten blog?[separator type=”thin”]

[columns_row width=”half”]
[column]Nigdy nie narzucałam sobie jednej, wąskiej tematyki, o której chciałabym tutaj pisać. Stopniowo odkrywałam, jakie treści będą satysfakcjonować zarówno czytelnika, jak i mnie jako autorkę. Każdy kolejny wpis przybliżał mnie do uświadomienia sobie trzech kluczowych słów, którymi mogłabym opisać One Little Smile: „kreatywność”, „inspiracja” i „użyteczność”. [/column]
[column] Staram się, by wszystko, co publikuję było dla czytelnika przede wszystkim przydatne. Myślę, że właśnie to sprawia, że od kilku lat nie słabnie mój zapał do prowadzenia bloga, ani liczba odwiedzających go osób. Moim celem od zawsze było stworzenie tutaj małej odskoczni od rzeczywistości, miejsca, do którego każdy może zajrzeć w poszukiwaniu inspiracji i motywacji do działania.[/column]
[/columns_row]

 

Aktualne statystyki (12 stycznia – 12 lutego 2018)[separator type=”thin”]

Media społecznościowe[separator type=”thin”]

[columns_row width=”half”]
[column]Facebook – 17527[/column]
[column]Instagram – 14692[/column]
[/columns_row]

Formy współpracy[separator type=”thin”]

[columns_row width=”half”]
[column]W grę wchodzą:
– testy produktów,
– organizacja konkursów,
– banery reklamowe (w rozsądnych ilościach i rozmiarach),
– posty sponsorowane (zakładając, że tworzę je od podstaw sama),
– patronaty.[/column]
[column]W grę nie wchodzi:
– współpraca opierająca się na barterze,
– wklejanie gotowych treści,
– prezentowanie produktu za pomocą zdjęć katalogowych,
– kryptoreklama.
[/column][/columns_row]

 

Ile to kosztuje?[separator type=”thin”]

[columns_row width=”half”]
[column]Wszystkie blogowe współprace wyceniam indywidualnie.[/column]
[column]Rozliczam się na podstawie faktury VAT.[/column][/columns_row]

Przykładowe kampanie[separator type=”thin”]

[columns_row width=”half”]
[column]Śnieżka inspiruje do zmiany. Wpis z dekoracjami stworzonymi przy użyciu farb w sprayu – Zaproponowałam marce stworzenie wpisu, który miał na celu pokazanie czytelnikom, że nie trzeba wydawać fortuny na dekoracje dopasowane kolorystycznie do wnętrza. Przy użyciu produktów marki, stworzyłam dziesięć nietuzinkowych dekoracji z rzeczy pozornie bezużytecznych.[/column]
[column]tołpaOFF. Jak lepiej podejmować decyzje? – Wpis zrealizowany w ramach kampanii z marką tołpa. Kampania ta miała na celu zwiększenie świadomości filozofii marki poprzez wskazanie jej podstawowych wartości, korespondujących z wartościami bloga. Wpis zawierał wskazówki, którymi warto się kierować, by walczyć z uczuciem przytłoczenia i zmęczenia decyzyjnego. [/column]
[/columns_row]

 

[columns_row width=”half”]
[column]Domowy kąt do pracy za mniej niż 70zł – Wpis zrealizowany we współpracy z marką Śnieżka. Miał na celu udowodnić, że wprowadzanie inspirujących zmian we wnętrzach wcale nie musi oznaczać ogromnych wydatków. W ramach kampanii powstało pełnowartościowe biurko za sumę nieprzekraczającą 70zł.[/column]
[column]Wielki Walentynkowy Przewodnik – Wpis przygotowany we współpracy z marką Zalando. Zawierał pomysły na klasyczne, walentynkowe prezenty dla niej i dla niego, pomysły na prezenty DIY dla obojga, przepisy, które warto wypróbować tego dnia oraz sposoby na spędzenie miłego wieczoru. [/column]
[/columns_row]

 

Współpracowałam również z markami takimi jak: Lidl, Phillips, Merlin.pl.

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz