Czerwcowe linki godne polecenia

Czerwiec był miesiącem, który spędziłam na nieco wyższych, niż zazwyczaj obrotach i nie zawsze miałam czas na wyszukiwanie blogowych perełek, ale mimo to starym zwyczajem odwiedzałam komentujących i tym sposobem trafiłam na Flow Coach – miejsce pełne motywacji, ciekawych wpisów i pozytywnej energii. Polecam zajrzeć.

Co jeszcze zainteresowało mnie w czerwcu?

30
Dodaj komentarz

avatar
  Chcę otrzymywać powiadomienia  
najnowszy najstarszy najwyżej oceniany
Powiadom mnie o
Balbina Ogryzek
Gość

Magia makijażu – zbieram szczękę z podłogi, fantastyczne!

BrainWaves
Gość

Blog Flow Coach jest rzeczywiście bardzo inspirującym miejscem w sieci :) również często tam zaglądam :)

loramita
Gość

magia makijażu – wow!

Beauty_Station
Gość

Magię makijażu już gdzieś kiedyś widziałam :) Robi wrażenie, choć nie od dziś wiadomo, że makijaż potrafi czynić cuda :)

Aneta Starosta
Gość

Rogale u Uny <3

Magdalena N.
Gość

rogale mmmmmm :)

Magdalena Maria
Gość

Kochana dziękuję Ci! :)
Jak zawsze mi miło szalenie :)))

Anetta
Gość

Fajny wpis ; )
zapraszam do siebie peakdreams19.blogspot.com

Vera
Gość

Hehe, facet zarażający smiechem jest niezły :D a magia makijażu – robi wrażenie :D

Chocolate ;*
Gość

Uwielbiam Happyholic, a magia makijażu muszę przejrzeć ;d

Fixation
Gość

ależ Ci zazdroszczę tych cienkopisów!:)

Una
Gość

O! Dziękuję! Chętnie poczęstowałabym Cię tymi rogalami, ale już nawet do sfotografowania pozostał mi tylko jeden… Krótka była ich egzystencja ;-)

Paula
Gość

wcale mnie to nie dziwi ;)

Holly
Gość

Ciekawa jestem co myślisz o moim blogu i postach przeze mnie dodawanych :)

Aswertyna
Gość

lecę przejrzeć :)
idea polecania sobie wpisów/blogów jest fenomenlana, dzieki takim wpisom moja lista obserwowanych blogów rozrasta się w same perelki :)

Anonymous
Gość
Anonymous

Uwielbiam takie wpisy :)

France30
Gość

magia makijażu- wow, wielkie wow :)

Prezentuje Prezenty
Gość

Perełki Happyholic są boskie i odkąd je odkryłam marzyłam aby się wśród nich znaleźć, kilka tygodni temu mi się udało, więc teraz mogę marzyć, aby znaleźć się też wśród Twoich polecanych linków ;)

agnieszka | flow coach
Gość

Droga Paulo czuję się zaszczycona tym wyróżnieniem! Bardzo mi miło, że masz tak pozytywne zdanie o moim blogu, zrobię wszystko żeby trzymać poziom :))

Paula
Gość

oby tak dalej! :)

Booklover
Gość

Lubię Flowcoach :)

Lia
Gość

Teraz jest naprawdę dużo fajnych miejsc w sieci. Ludzie coraz bardziej przykładają wagę do stylu i estetyki wypowiedzi oraz wyglądu swojego bloga, a to jak wiadomo – przyciąga. :-) Cieszę się, że mogę znaleźć więcej takich stron niż w zeszłym roku!

monika jall
Gość

Pomysl na oryginalny obiad po wlosku-znakomity!

Weronika - FAJNY BLOG o podróżach
Gość

WOW ! Magia makijażu jest niezła ! ;) Muszę sobie ją zachować na późniejsze czasy, bo mam nadzieję, że działa w obydwie strony – również ze starszej w młodszą ;))

grejfrut
Gość

Magia makijażu – WOW!

Singing Cream
Gość

Świetny filmik, aż się popłakałam ze śmiechu:D

HappyHolic
Gość

Mnie również zaraził śmiechem :D

Ania W
Gość

Etykiety na słoiki są genialne :) A rogaliki z chęcią i ja bym zrobiła :-)

Olfaktoria
Gość

Też lubię posty polecające inne blogi :) Z Twoich propozycji znam 3, reszty niestety nie, ale już się biorę za nadrabianie :)

DieZu
Gość

kurczę, uwielbiam serię “godne polecenia” i tak sobie myszkuję po Twoich wpisach i właśnie doznałam niesamowitego uczucia: klikam na Flow Coach, które aktualnie jest Moją Wenecją i… jest blogiem mojej koleżanki ze studiów xD fajna sprawa :)